tisdag 16 juni 2009

Foten

Nu var det ett tag sedan det hände något här. Varför? Jo så här är det: jag har stukat foten. Det kan tyckas vara en dålig ursäkt för att inte skriva blogginlägg men faktum är att jag till på köpet förlorade skrivförmågan. Jag försökte för ungefär en vecka sedan att författa ett inlägg, men det blev oläsligt. Resultat ses nedan:

Heåpt. Jojg msh r maåpke knsdfa akjbnf pog ein HANiE! Jep rtjsk ojkak hsje catbeonat, breka örkkaro hgsik? Beijheiah hen jfin igná jeb snfk io aoinf äofe ågjein åalendj ålen jbfpn lk fhe ajn? Joighs bkken jpoah kötrlå ioghn rodfn Peppen. Hakfe optg jgo juah ne bf ogje haopw vuda xpwå ngrin engnjeoine! "Hornfj sodfi ngia ålpogiarke". Horn gooth riuo kösj åoenf. Nepfatio ljko jofhan Hobg duisn qiun fahigb xopoz inebg. HJAME NFINE HDN LÖSINA OENBR!? Hår ien geron? Han sgnjb ifn biaur tuebfh hgrpaoe. Pantbj shbror tpabtpe. Hiarnsornl öloeinr åkol hurisbäk hakero!

Någon som har en idé om vad det kan ha varit jag försökte skriva? Nåja, jag är i alla fall återställd. (inte i foten dock, men skrivförmågan. Mer eller mindre.) Hejhej!

4 kommentarer:

  1. Google Translate säger "Vi kan ännu inte översätta från esperanto till svenska" när jag försökte översätta där!

    SvaraRadera
  2. Haha! Esperanto alltså. Jävla skitspråk. Men kul att kunna!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar att det enda rättstavade var mitt nick.

    SvaraRadera
  4. http://www.hanie.com/NorthCarolina2008.cfm

    SvaraRadera