tisdag 21 juli 2009

Frukt är inte godis i Paris

Precis som titeln mycket riktigt påpekar så är inte frukt godis i Paris. Däremot är öl godis. Därför sitter jag och Mayyos nu på en bar i centrala Paris och dricker gott. Men vi äter inte gott. Det har vi gjort tidigare idag. Frukost intogs vid tiotiden på Champs Elysées och bestod av cappucino och pannkakor. Jag hade på mig en gul piké (den här meningen var ett försök till modebloggande, ska inte upprepas). Det har jag i och för sig fortfarande. Ikväll ska vi försöka äta i Montmartre, och hoppas på bättre service än i Strasbourg. Har också fått tips om Hemingway bar av Martin Westberg. Men då all resterande reskassa gick åt till de där pannkakorna kan jag nog drömma om att besöka den. Jag vet inte hur man gör radbrytningar i mobilen, därför blir allt jag skriver löpande text. Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar