onsdag 29 juli 2009

Semester

Som jag har förstått det tar man som bloggare ibland semester ifrån bloggandet. Ofta infaller denna semester på sommaren och krockar således med vanliga semestrar. Detta kan ha ett syfte. När vanligt folk har semester åker de nämligen till öde öar utan internet, telefon eller rinnande vatten. Därför spelar det ingen roll hur mycket man bloggar eftersom dessa människor ändå inte kommer kunna läsa det. Kanske känner många att man måste tona ner det här med internet när man går på semester. Stämmer det? Jag tror det. Eller snarare: jag tror att folk tror det.

Det jag vill säga med det här inlägget är egentligen bara att jag helt sonika har tagit bloggsemester. Men det har ni säkert redan märkt. Kanske lite konstigt att blogga om att man inte bloggar men det måste göras någon gång och varför inte just idag? Det är ju ändå onsdag.

Nu kanske någon blev orolig att det inte kommer bli några fler blogginlägg. Ni kan vara lugna. Jag håller nämligen på och laddar för en riktig pangtermin för Frukt är inte godis.

Men just nu alltså: semester!

På återseende på ett internet nära dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar