måndag 6 juli 2009

Vad är inte godis?

När man jobbar mycket med Frukt är inte godis händer det att man råkar på andra företeelser som många tror är godis men som i själva verket inte är det. Detta är som man brukar säga 'standard procedure' för oss på bloggen. Dock fick min senaste iakttagelse mig att nästa hosta till av förvåning. Det var nämligen så att en person i min omgivning (som skall förbli namnlös) trodde att fukt var godis. Detta blev jag som ni säkert förstår oerhört chockad över och beslöt mig för att starta en blogg om saken. Då fuktarintegodis.blogspot.com lätt kan tolkas som Fuktar inte godis (vilket jag i och för sig inte heller brukar göra. Fukta godis alltså.), valde jag istället att kalla bloggen för integodis.blogspot.com. Kolla gärna in den på integodis.blogspot.com. Om du inte kommer fram kan du även prova adressen integodis.blogspot.com/. Där skriver jag och en vän om att fukt inte är godis och andra saker. Som vi brukar säga 'mest roligt, men ibland tråkigt'. Det är vår blogg i ett nötskal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar